פרסום: הוועדה למינוי פרקליט המדינה תמונה השבוע

ישראל רובין No Comments on פרסום: הוועדה למינוי פרקליט המדינה תמונה השבוע

לאחר שיו"ר כחול לבן הורה לשר המשפטים להתחיל בהליך המינוי: ועדת האיתור למינוי פרקליט מדינה קבוע תתכנס במהלך השבוע הקרוב ובראשה יעמוד היועמ"ש מנדלבליט

היועמ"ש אביחי מנדלבליט צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שהשלימה את זהות חמשת חבריה, ועדת האיתור למינוי פרקליט מדינה קבוע תמונה במהלך השבוע הקרוב. כך פרסם אתמול העיתונאי אברהם בלוך ב'סרוגים'.

על פי הפרסום, בראש הוועדה יעמוד היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט. חברי הוועדה: נציב שירות המדינה, דניאל הרשקוביץ, מ"מ מנכ"ל משרד המשפטים, סיגל יעקבי, עו"ד מקרב הציבור שמונה על ידי היועמ"ש, רחל תורן, ונציג האקדמיה, פרופ' אורן גזל אייל המשמש כדיקן הפקולטה למשפטים באונ' חיפה.

כזכור, מזה עשרה חודשים, מאז סיום תפקידו של פרקליט המדינה שי ניצן בדצמבר 2019, מתנהלת המדינה ללא פרקליט מדינה קבוע. מיד אחרי סיום תפקידו של ניצן, מינה השר אוחנה שכיהן אז כשר המשפטים לתפקיד ממלא מקום פרקליט המדינה את עו"ד דן אלדד, שסיים את תפקידו לאחר שלושה חודשים. מי שמשמש כפרקליט המדינה בפועל מאז ועד עתה הוא היועמ"ש אביחי מנדלבליט שלקח על עצמו את התפקיד ולאחר מכן קיבל לכך גיבוי משר המשפטים אבי ניסנקורן.

בערב החג הסוכות הודיע כזכור יו"ר כחול לבן השר בני גנץ, כי הורה לשר המשפטים אבי ניסנקורן לקדם את הליך המינוי של פרקליט מדינה קבוע.



0 תגובות